fredag 6 april 2012

KONSTRUNDA!

Idag startar konstrundan i hela skåne! Givetvis har vi på Per Helsas gård också öppet. Solen skiner, lite kallt i luften - men helt perfekt väder för att ge sig ut och se på konst och konsthantverk. I min butik finns en del nya saker. Jag har gjort en del stora fat som nu står framme på hyllor och bord. Jag har även hunnit prova mitt nya kavelbord och resultaten av det är ovala fat samt några fina små skrin. Jag lägger in lite bilder som aptitretare:

Pinuppa och gula flygplan. 
Sommar och fjärilar. 
Vitt fat med luktärter.
 "Vill du gifta dig med mig?"
Skrin med romantisk utsida......
...och en lite syndigare insida...
GLAD PÅSK!!
VÄLKOMNA TILL PER HELSAS GÅRD!
MINA ÖPPETTIDER: ALLA PÅSKDAGAR 11-17
(stängt på tisdag)



3 kommentarer:

  1. Köpte tekoppar av dig i Ängelholm. Helt underbara! Och ja gillar dina andra saker också ser jag... Återkommer till din blogg för att se vad som händer i fortsättningen. :-)

    SvaraRadera
  2. Hej Maria! Jag ÄLSKAR allt du gör!
    Och mest utav allt så ficka jag nu syn på skrinet: vill du gifta dig med mig. Den måste jag ha!
    Hur får jag tag på den? Mvh//Rosa

    SvaraRadera
  3. Tack så mycket! Skrinet finns i min butik i ystad. Se mail för mera info. =) Skön sommar!!!

    SvaraRadera