måndag 14 januari 2013

Formex - Inställt för min del!

Den här dagen på året brukar jag vara i full gång med att packa bilen full och göra det sista klart inför Formexmässan! Min plan var att visa en ny serie denna gången, några helt nya produkter, göra nya fräscha visitkort och nytt snyggt pressmaterial. Så blev inte fallet.

 Jag är just nu sjukskriven och har fått ställa in mitt deltagande på denna mässan. Jag vet att flera kunder planerar ett besök i min monter och jag hoppas ni läser detta. Ni är hjärtligt välkomna att kontakta mig antingen via mail eller telefon. Jag kommer att börja jobba igen 1 februari och tar gärna emot beställningar som vanligt.

Alla mina planer och nyheter sparas därför till nästa mässa som går av stapeln i augusti.

Ha en riktigt trevlig mässa! Hoppas vi hörs på annat sätt!

(Och till alla kunder som undrar när butiken är öppen igen: Jag öppnar åter den 1 februari. Välkomna då!)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar